Let op, geld lenen kost ook geld

Al 30 jaar lang zijn AlphaCredit en zijn commerciële merk Cetelem kritisch voor zichzelf en investeren beide ondernemingen voortdurend in innovatie met als doel uit te groeien tot Belgisch marktleider op het vlak van consumentenkredieten. Dankzij deze inspanningen kun je rekenen op een sterke en betrouwbare partner bij de financiering van je projecten.

Vandaag zijn AlphaCredit en Cetelem hechter dan ooit als leden van de BNPP Personal Finance-familie. Het is dan ook tijd om uit te pakken met een nieuw logo dat de relatie met de BNP Paribas Personal Finance-familie extra in de verf zet: een echte troef waarmee wij je nog beter kunnen helpen met een aanbod dat past bij je behoeften. Want als er iets duidelijker is dan ooit, dan is het wel dat we samen sterker staan.
 

Net als Cetelem kiest AlphaCredit voortaan voor een groen logo met daarop onze beroemde mascotte, die symbool staat voor de meer dan 60 jaar lange ervaring van onze groep in Europa.

 

Wat verandert er voor de klanten van Cetelem?

  • Er verandert helemaal niets aan hun lening.

Wat verandert er voor de klanten van AlphaCredit?

  • Er verandert helemaal niets aan hun lening. Beetje bij beetje zal het nieuwe logo van AlphaCredit een prominentere plaats krijgen.

 

En voor welke financiële instelling je ook kiest, je blijft gewoon in contact met dezelfde specialistenteams die je vanuit Brussel bijstaan met hun expertise en de expertise van de groep op het vlak van consumentenkredieten.

 

Ontdek meer over AlphaCredit in deze video.