Let op, geld lenen kost ook geld

Info
do, 11/05/2017

Onze klanten geven hun mening en helpen ons zo om onze diensten te verbeteren.

Op onze site en in de lucht hebben sterren één iets gemeenschappelijk: ze zijn beiden authentiek. Ontdek meer over de ervaringen van onze klanten.

 

Bij Cetelem staat de klant centraal. Wij willen hen de beste klantenervaring geven. Om onze diensten te evalueren, vragen we meteen van bij het eerste contact feedback aan de klanten. Zo verbeteren zij mee onze diensten.

 

  • TrustPilot: een onafhankelijke externe partner.

 

We werken recent samen met een onafhankelijke externe partner, namelijk TrustPilot. Dit platform wordt als één van de beste beoordelingsplatforms beschouwd. Nieuwe klanten van Cetelem krijgen meteen een e-mail waarin we hun mening en feedback vragen over de dienst die ze ontvangen hebben.

 

  • Doel: onze authenticiteit weergeven.
     

Onze klanten zijn onze grootste prioriteit en we hechten heel veel belang aan hun feedback. Zo kunnen we ons aanpassen en nog betere diensten aanbieden. De evaluaties geven onze authenticiteit weer en tonen aan dat klanten ons hun vertrouwen schenken. Ze informeren andere consumenten en stellen hen gerust.

 

Dankzij de evaluaties van onze klanten kunnen we ook onze dienstverlening verbeteren. Iedere negatieve commentaar wordt meteen behandeld door onze klantendienst die de nodige maatregelen treft om onze diensten te verbeteren. We willen dat onze klanten tevreden zijn.

 

Feedback geven? Dat is eenvoudig. U hoeft geen profiel aan te maken of een lang formulier in te vullen! Via een e-mail krijgen onze klanten toegang tot een pagina van onze partner Trustpilot. Daar kunnen ze meteen en heel eenvoudig hun feedback geven en versturen.

 

Alle meningen dragen hun steentje bij. Of ze nu positief of negatief zijn, uit elke vorm van feedback kunnen we lessen trekken die onze dienstverlening naar onze klanten toe nog beter maakt.

 

Ontdek de reviews die onze klanten geven en wat ze over ons denken.

Deel dit artikel