Let op, geld lenen kost ook geld

News Cetelem
do, 20/09/2018

Ben jij perfect? Wij nog niet, maar we werken eraan!

Elke dag helpen wij Belgen met de financiering van hun projecten en spelen wij zo een essentiële rol in hun leven. Bij Cetelem staat de klant centraal. Onze opdracht is pas echt geslaagd als onze klanten volledig tevreden zijn.

 

Wat denken de klanten over ons?

Wij nemen heel wat initiatieven om een financiering vlotter af te handelen en spelen zodoende in op hun verwachtingen:

  • In de eerste plaats via onderzoeken. Wij polsen onze klanten regelmatig naar hun tevredenheid en hun ervaringen met Cetelem.
  • Daarnaast hebben wij enkele jaren geleden een Facebookpagina gelanceerd met de bedoelingom ons open te stellen voor iedereen die ons zijn mening wil geven of een vraag wil stellen. Een teken van transparantie en openheid, dankzij direct contact met onze diensten. Wij antwoorden dagelijks op alle berichten die wij ontvangen, of die nu positief of negatief zijn. Door deze uitwisseling hebben wij al problemen kunnen oplossen en kunnen leren van de ervaringen van onze klanten.

 

Zijn wij perfect...?

Nog niet, maar we werken eraan!

De digitalisering en de toename van de mogelijkheden voor contact op afstand maken het leven voor sommigen gemakkelijker, maar ze maken de organisatie van onze bedrijven tegelijk complexer. Wij vinden het belangrijk om rekening te houden met de mening van onze klanten en doen er alles aan om de kwaliteit van onze service voortdurend te verbeteren.

 

Even gas geven

Wij willen bij onze dagelijkse activiteiten dan ook meer gehoor geven aan de stem van onze klanten. Daarom lanceren wij een uitgebreid programma waardoor wij nog dichter aan hun zijde willen staan.

  • Wij zullen contact opnemen met iedereen die dat tijdens de tevredenheidsonderzoeken gevraagd heeft, zodat wij in detail begrijpen welke punten wij moeten verbeteren of juist handhaven.
  • Op de middellange termijn willen wij ook graag bepaalde klanten bij ons uitnodigen zodat zij hun mening face-to-face met onze teams kunnen delen.
  • Daarnaast gaan wij een systeem installeren waarmee wij alle feedback kunnen verzamelen en centraliseren. Op basis daarvan willen wij ons een compleet en centraal beeld vormen van de meningen van onze klanten.
  • Binnenkort presenteren wij bovendien met veel genoegen de concrete optimaliseringen waartoe onze klanten ons geïnspireerd hebben.

 

Zand in de ogen?

Je denkt misschien dat dit alleen maar mooie woorden zijn... Helemaal niet! Wij willen van deze verbintenis een echt succes maken en hebben daarom besloten de inkomsten van onze medewerkers af te stemmen op jouw aanbevelingen.

 

Heb je zin om je ervaringen te delen? Wil je een vraag stellen of commentaar leveren? Aarzel niet en neem contact via onze Facebookpagina.

 

Voor meer artikelen, enquêtes of video’s, surf naar onze blog en meld je aan voor de newsletter!

 

Deel dit artikel

Volg ons op