Let op, geld lenen kost ook geld

Covid-19: wij volgen de situatie op voor u.

Beste klant,

Eerst en vooral hopen wij dat u en uw familie gezond en wel zijn in deze onzekere tijden. Overheden in binnen- en buitenland nemen meer en meer maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Hoe lang deze toestand aanhoudt blijft voorlopig onduidelijk maar wij volgen de situatie op de voet.

We volgen dus nauwgezet het advies en de richtlijnen die de overheid heeft vooropgesteld om het hoofd te bieden aan de huidige situatie. Omdat de financiële sector behoort tot een essentiële dienstverlening, willen wij u een optimale dienstverlening blijven garanderen.

Wij blijven beschikbaar voor u.

Net zoals voorheen zijn wij online bereikbaar want we zijn gespecialiseerd om onze klanten vanop afstand te bedienen.

Vragen over onze producten? 

  • Onze productpagina’s bieden alvast een antwoord op uw vragen in verband met onze leningen. Voor zeer specifieke vragen, kunt u ook terecht in onze rubriek Meest gestelde vragen. Heeft u een vraag over het tijdelijke betalingsuitstel van uw lening op afbetaling? Klik hier voor alle nodige informatie.
  • Heeft u hulp nodig bij het aanvragen van een lening of wilt u weten hoe het in zijn werk gaat? Bekijk dan zeker deze pagina waar u onze handige how-to video's terug kunt vinden!
  • Voor meer informatie over updates of nieuwigheden kunt u terecht op onze blog en we raden u ook aan om je in te schrijven op onze nieuwsbrief om steeds op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.

Wij zijn bereikbaar.

Wij vragen in eerste instantie om ons te contacteren via e-mail. Op die manier kunnen we onze telefoonlijnen vrijhouden voor dringende vragen (zoals een geblokkeerde kaart of geldreserve, pincode aanvragen, nulstellingen en dringende geldoverschrijvingen). 

  • Vindt u de nodige informatie toch niet op onze website? Dan kan u voor nieuwe leningen terecht bij direct@cetelem.be en voor lopende leningen bij customer@cetelem.be.
  • Heeft u reeds een Cetelem Maestro kaart en heeft u vragen omtrent uw persoonlijke webruimte? Dan kunt u alvast terecht op onze Self Service paginaHier vindt u alle informatie terug over welke acties u zelf kunt ondernemen via uw persoonlijke webruimte. Uiteraard blijven onze specialisten beschikbaar indien u nog andere vragen heeft op het volgende adres: customer@cetelem.be